måndag 1 april 2013

Utmaning 1 - Lifttävling med layoutkit i Scraplagrets Påskcrop 2013

Hann med ytterligare en tävling i Scraplagrets påskcrop 2013. Reglerna för tävlingen hittar du här.
Tävlingen innebär att lifta en layout. Jag har valt att inspireras av skissen och hur papper läggs lager på lager.
De mönstrade papperen som ingår i kitet är förutom det som jag använt som bakgrund använt i de blommor som jag gjort samt den utklippta torson. Det jag valt att lägga till är det lilla bandet som håller ihop det breda bruna bandet, har målat initialen i barnets namn, samt stämlat på en av diecuten och på bakgrundspapperet. Bradsen finns använda i blommorna av det mönstrade papperet. 







Än en gång roligt att delta i cropen! 

Hade hoppas på att kunna vara med i fler utmaningar men tiden räckte tyvärr inte denna gång...

Kramar 
Elin

2 kommentarer:

  1. Jättesöt layout! Gillar detaljen med det lilla blå bandet! Tack för att du ville vara med! Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken jätte fin lo du gjort :D Tack för din kommentar hos mig, dien jag använt är från Tim holtz och heter DISTRESSED DOILY

    Kraaam

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...