onsdag 9 mars 2011

Äntligen 100!!!

Detta är ett kort som jag skulle ha bloggat för en vecka sen ungefär. Nämligen mitt hundrade alster i min personliga utmaning att scrappa 100 alster utan att shoppa mer scrapsaker. Det har verkligen varit kul att komma igång på riktigt med scrappingen igen och det har ju till och med blivit några layouter. På senare tid har det scrappats en hel påskkort som visats i bloggvärlden. Har tyckt att jag inte ska skicka några påskkort så det är väl onödigt att scrappa nåt sånt men det är ju svårt att låta bli. Eftersom jag fick två påskstämplar av Papper & Sånt som vinst i deras kommentarslotteri så bestämde jag mig för att använda dem och en påskstämpel från Prickiform. Har länge funderat på att göra ett kort med många olika textstämplar utifrån inspiration som jag fått ifrån Make it Monday hos Papertrey inks blogg. Här kommer nummer 100!!



Baksidan att skriva en hälsning på!


Kramar
Elin

Papper: Inkido, Bazill, Emballage
Stämpel: Papper & Sånt, Prickiform
Die: Har faktiskt inte använt nån...
Bling: Band från Panduro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...