söndag 3 april 2011

Scrappekammeret #27

Hej!
Här kommer en layout som jag skapat till en utmaning hos Scrappekammeret.
Utmaningen bestod i att scraplifta en av DT-medlemmarnas alster.
Jag valde layouten nedan från Ingrids blogg.



Här kommer min layout. Har använt scrappapper som jag klistrade samman med ett vitt papper som gick tvärs dessa. Kunde sedan klippa itu det vita papper och klistra vid kanten av båda sidorna. Gjorde på detta sett eftersom papperen inte var tillräckligt långa. Det gick också att på papperen på samma nivå på ett lätt sätt. I överänden har jag stämpla två härliga luftballonger från Prickley Pear. Även denna stämpel vann jag på deras blog hop!!


















Kramar
Elin

Papper: Scrap
Stämpel: Prickley pear

5 kommentarer:

  1. For en søt LO. Herlige farger, og veldig søtt bilde!
    Takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvaraRadera
  2. Nydelig LO! Så koselig at du valgte å lifte en av mine!! :)Herlig bilde, babyhoder er bare til å spise opp!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    klem
    Ingrid

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig layout med en helt underbar bild.

    Kram
    Maarit

    SvaraRadera
  4. So cute and fun, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    SvaraRadera
  5. En kjempeflott LO du har laget! Nydelige farger og stilig bilde :)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    --klem--

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...