tisdag 22 februari 2011

Ett brev damp ner i lådan

Äntligen kom brevet jag väntat på en dag i förra veckan och nu vill jag visa vad jag fick. För er som inte vet så vann jag ett kommentarslotteri hos "Papper & Sånt" för några veckor sedan.
Jättespännande att få en överaskning. I kuvertet var en av deras egna stämplar "Tre i rad" och "Glad Påskx2"
Har lite funderat på vad jag skulle göra av den. Skickar som regel inte påskkort men kom på att bildstämpeln går att använda till grattiskort också. Använde den till att göra ett kort till denna utmaning hos Stamp Something. Så småningom kommer den nog att användas till att göra någon typ av påskgåva som en ask eller nåt sånt. Vi får se vad det blir. Här är kortet till Stamp Somethings utmaning "Something Funky - Challenge".

Förutom stämpeln från Papper och Sånt har jag använt en die från Magnolia. Grattisstämpeln kommer jag tyvärr inte ihåg vart den kommer ifrån men den är i vitt embossingpulver.

Kramar
Elin







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...